سه شنبه / ۱۰ تیر / ۱۴۰۴ Tuesday / 1 July / 2025
×

باران شمال – معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران در مراسم معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش مرزن‌آباد ارتقاء شاخص‌های تعلیم و تربیت نیاز به نظارت و جدیت دو چندان دانست.داود تقی‌نیا در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش مرزن‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «سام دلیری»، سرپرست سابق اداره آموزش و […]

ارتقاء شاخص‌های تعلیم وتربیت نیاز به نظارت و جدیت دو چندان دارد
باران شمال – معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران در مراسم معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش مرزن‌آباد ارتقاء شاخص‌های تعلیم و تربیت نیاز به نظارت و جدیت دو چندان دانست.داود تقی‌نیا در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش مرزن‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات «سام دلیری»، سرپرست سابق اداره آموزش و پرورش مزرن‌آباد، با اشاره به جایگاه زن در اسلام، گفت: زن در اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است و در انقلاب اسلامی با توجه به اهتمام به مبانی اسلامی در این نظام جایگاه زن ارتقا یافته است.
 معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران

                                               معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران

باران شمال به قلم فرشته عالی – معاون سوادآموزی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به فعالیت زنان در عرصه های مختلف، خاطرنشان کرد: اگرپیرامون خودنگاهی بیندازیم حضورزنان در تمامی عرصه های کار وتلاش را بخوبی مشاهده می کنیم .پزشکان ،معلمان ،خبرنگاران ،کارگران فنی ،مربیان و…..همه زنانی هستند که پابه پای مردان در جهت پیشرفت وآبادانی کشور  مشتاقانه گام برمی دارند.

این مقام مسئول با اشاره نقش آفرینی زنان در انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نقش زنان درپیروزی انقلاب اسلامی وهشت سال جنگ تحمیلی که شهدای هم تقدیم نظام وانقلاب کردند برکسی پوشیده نیست .از این رو توسعه وپیشرفت کشور زمانی می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد که با یاری و مشارکت همه گروه‌های اجتماعی و برای همه آنان انجام شود.

وی با اشاره به تغییر ساختار آموزشی و تحول بنیادین آموزش و پرورش و استقرار نظام ۶-۳-۳ ، افزود: با توجه به شکل گیری این نظام تعلیم و تربیت در ساختار آموزش و پرورش، همکاری در این برهه از زمان، تحقق اهداف این نظام را تضمین میکند.خوشبختانه منطقه مرزن آباد  از مناطقی  است که در پشتیبانی و شکل گیری آموزش و پرورش  منطقه مرزن آباد موفق ظاهر شده حالا چه در مجموعه اداری و چه در حوزه آموزشی آموزش و پرورش و چه در حوزه پرورشی  خوشبختانه این نظام ۶-۳-۳ نیز  استقرار پیدا کرده اما استمرار و ارتقای شاخص های تعلیم وتربیت  نیاز به نظارت و جدیت  دو چندان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *