دوشنبه / ۹ تیر / ۱۴۰۴ Monday / 30 June / 2025
×

باران شمال – در یک سال گذشته سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری پاسخگوی ۹۷۵۶ مورد از تماس شهروندان بوده است.از این تعداد ۳۳۲۳ مورد ثبت و ۶۴۳۳ مورد باراهنمایی سامانه ۱۳۷ به مراجع مربوطه انتقال داده‌شده است و بیشترین تماس‌های ثبتی مربوط به شهرداری منطقه ۲ و بالاترین درصد پیام‌های انجام‌شده معادل ۹۱% مربوط به شهرداری […]

بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری برقرار شد

باران شمال – در یک سال گذشته سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری پاسخگوی ۹۷۵۶ مورد از تماس شهروندان بوده است.از این تعداد ۳۳۲۳ مورد ثبت و ۶۴۳۳ مورد باراهنمایی سامانه ۱۳۷ به مراجع مربوطه انتقال داده‌شده است و بیشترین تماس‌های ثبتی مربوط به شهرداری منطقه ۲ و بالاترین درصد پیام‌های انجام‌شده معادل ۹۱% مربوط به شهرداری منطقه ۳ بوده است.

بیش از ۹ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری برقرار شد

باران شمال به قلم فرشته عالی -درمجموع ۷۸% پیام‌های ثبت‌شده در طی سال ۹۹ با پیگیری‌های سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری به مرحله انجام رسیده است.شمار پیام‌های ثبت‌شده در حوزه «ساخت‌وساز» طی یک سال اخیر ۴۸۰ مورد بود که از این تعداد ۴۳۸ پیام شهروندی معادل ۹۱ درصد مربوط به شکایات شهروندان نسبت به‌اضافه بنا، تجاوز به حریم معابر، عدم نصب حفاظ ایمنی برای ساختمان‌های در حال ساخت، دپوی مصالح ساختمانی، عدم رعایت نکات ایمنی در هنگام گودبرداری، ساخت‌وساز در ساعات غیرمعمول، تخلیه آب سیمان در معابر و جوی آب بوده که به مرحله انجام رسیده است.

پیام‌های ثبت‌شده با موضوع «نظافت» طی یک سال اخیر توسط مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری ۴۱۲ مورد بوده است که از این تعداد ۳۹۸ پیام شهروندی معادل ۹۷ درصد به مرحله انجام رسیده است و سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری دارای موفقیت نزدیک به ۱۰۰ درصد در به نتیجه رساندن پیام‌های با موضوع نظافت شهروندان بوده است.

پیام‌های ثبت‌شده با موضوع «مرمت و ترمیم» طی یک سال اخیر توسط مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری، ۳۰۸ مورد بوده است که از این تعداد ۲۱۶ پیام شهروندی معادل ۷۰ درصد از پیام‌های دریافتی به مرحله  رسیده است.در یک سال قبل ۱۷۱ تماس با موضوع «سد معبر» در سامانه ۱۳۷ ثبت شد که از این تعداد به ۱۵۸ پیام شهروندی معادل ۹۲ درصد رسیدگی شد.

در همین مدت ۱۶۴ تماس مردمی با موضوع لایروبی از سوی شهروندان ساروی در سامانه ۱۳۷ شهرداری ثبت شده است که از این تعداد ۱۵۶ پیام شهروندی به مرحله انجام رسیده است و پیگیری‌های سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری در به انجام رساندن پیام‌ها با موضوع لایروبی دارای موفقیت ۹۵ درصدی بوده است.

پیام‌های ثبت‌شده با موضوع «خاک و نخاله» طی یک سال اخیر توسط مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری ۹۳ مورد بوده است که از این تعداد ۸۴ پیام شهروندی معادل ۹۰ درصد از پیام‌های دریافتی به مرحله انجام رسیده است.«آب‌گرفتگی و آب افتادگی» از دیگر موضوعاتی ثبت‌شده در مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری با ۸۹ مورد بوده است که از این تعداد ۶۶ پیام شهروندی معادل ۷۴ درصد از پیام‌های دریافتی به مرحله انجام رسیده است.

پیام‌های ثبت‌شده با موضوع «جمع‌آوری سگ‌های ولگرد» در یک سال قبل توسط مرکز ارتباط مردمی شهرداری ساری ۱۰۹ پیام بوده که از این تعداد ۶۱ پیام شهروندی معادل ۵۶ درصد از پیام‌های دریافتی به مرحله انجام رسیده است. همچنین سامانه ارتباط مردمی شهرداری ساری از ۶۴ پیام ثبتی با موضوع طعمه‌گذاری برای مبارزه با حیوانات موذی، ۳۸ مورد معادل ۵۹ درصد را پیگیری و به نتیجه رسانده است.

سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به‌صورت برخط (آنلاین) فعال است و شهروندان هرگونه خدمات‌رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری را از طریق این سامانه پیگیری کنند، این سامانه در راستای آسان‌سازی ارتباط مردم با مدیریت شهری و سرعت بخشیدن به رفع مشکلات و خدمات‌رسانی راه‌اندازی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *