سه شنبه / ۱۰ تیر / ۱۴۰۴ Tuesday / 1 July / 2025
×

باران شمال – سومین جشنواره مجازی مهارتی-درسی منطقه چهاردانگه با داوری ۲۱۲ اثر دانش‌آموزی به کار خود پایان داد.اختتامیه سومین دوره جشنواره مجازی مهارتی-درسی منطقه چهاردانگه صبح امروز با حضور منصورکیایی، معاون آموزش ابتدایی، مهدوی، رئیس اداره دوره اول ابتدایی و رودباری کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در محل سالن همایش‌های آموزش […]

اختتامیه سومین جشنواره مجازی مهارتی-درسی منطقه چهاردانگه

باران شمال – سومین جشنواره مجازی مهارتی-درسی منطقه چهاردانگه با داوری ۲۱۲ اثر دانش‌آموزی به کار خود پایان داد.اختتامیه سومین دوره جشنواره مجازی مهارتی-درسی منطقه چهاردانگه صبح امروز با حضور منصورکیایی، معاون آموزش ابتدایی، مهدوی، رئیس اداره دوره اول ابتدایی و رودباری کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان در محل سالن همایش‌های آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه برگزار شد.

 

اختتامیه سومین جشنواره مجازی مهارتی-درسی منطقه چهاردانگه

اختتامیه سومین جشنواره مجازی مهارتی-درسی منطقه چهاردانگه

 

باران شمال به قلم فرشته عالی – این جشنواره در رشته‌های شعرخوانی، قصه‌گویی، قصه‌نویسی، دکلمه و مجری‌گری به صورت مجازی برگزار شد. در سومین دوره این جشنواره ۲۱۲ اثر دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. پس از داوری آثار به صورت نمادین از چند برگزیده تجلیل به‌عمل آمد.ضمن اینکه به تمام شرکت کنندگان هدایایی تعلق گرفت و از ۱۹ اثر برتر همکاران فرهنگی نیز تجلیل شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت مهارت‌های زندگی و ارتقای اهداف اصلی دوره تحصیلی ابتدایی از جمله خارج کردن تمرکز مدرسه از مباحث ذهنی و محفوظات به حوزه مهارت‌های زندگی دانسته و افزود: این جشنواره با نقش‌آفرینی معلمان در کنار دانش‌آموزان و خانواده‌ها برگزار شد.

وی بااشاره به اینکه دو دوره قبلی جشنواره به صورت حضوری و سومین دوره به صورت مجازی برگزار شد تصریح کرد: این جشنواره در بخش معلمان در سه محور تولید محتوای الکترونیکی، استفاده از وسایل بازی و طرح درس نویسی آموزش در بستر مجازی برگزار شد. پس از تجلیل از منتخبین جشنواره، جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه با موضوع پروژه مهر و ستاد ثبت نام برگزار شد.

بهروز منصورکیایی در این جلسه بر آمادگی مدارس برای مهر حضوری تاکید کرده و گفت: لازم است تا با یک پالایش درست، دانش‌آموزانی که در آموزش مجازی آسیب دیده و به لحاظ درسی نیاز به تقویت دارند را شناسایی و با برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان، آنها را برای مهر ۱۴۰۰ آماده کنیم. وی همچنین بر جدی گرفتن هدایت تحصیلی، پوشش تحصیلی حداکثری پیش دبستانی و دقت در انتخاب و انتصاب مدیران تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *