وی افزود: نامه های وارده ابتدا در دبیرخانه شهرداری ثبت و کد پیگیری و شماره سریال به ارباب رجوع پیامک می شود و مراجعین محترم می توانند با استفاده از قسمت پیگیری نامه در سایت شهرداری ساری ،با وارد کردن این کدها ، روند گردش کار اداری درخواست خود را مشاهده کنند.
اباذری ادامه داد: از این پس، نامه ها فقط از طریق سیستم اتوماسیون در چرخه اداری قرار گرفته و قابل پیگیری خواهد بود.رییس سازمان فناوری ارتباطات و اطلاعات شهرداری ساری اظهار داشت: استفاده از سیستم اتوماسیون، صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه های جاری و جلوگیری از تخلفات اداری را در پی دارد.
دیدگاهتان را بنویسید