سه شنبه / ۱۰ تیر / ۱۴۰۴ Tuesday / 1 July / 2025
×

باران شمال / فرشته عالی –اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل استاندارد استان مازندران در سالجاری با حضور عباس رحیمی، سرپرست اداره کل استاندارد مازندران، سید حسین نعیمی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دیگر اعضاء کارگروه  با دستور کار ترسیم برنامه راهبری استاندارد مازندران در سال ۱۴۰۱، برگزار گردید. رحیمی،  سرپرست اداره […]

اولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل استاندارد مازندران برگزار شد

باران شمال / فرشته عالیاولین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل استاندارد استان مازندران در سالجاری با حضور عباس رحیمی، سرپرست اداره کل استاندارد مازندران، سید حسین نعیمی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دیگر اعضاء کارگروه  با دستور کار ترسیم برنامه راهبری استاندارد مازندران در سال ۱۴۰۱، برگزار گردید.

رحیمی،  سرپرست اداره کل استاندارد مازندران در این جلسه ضمن تاکید بر سلامت اداری، پاکدستی و مبارزه با فساد اداری گفت: با عنایت به نام گذاری امسال به نام «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری و سیاست های نوین سازمان ملی استاندارد حسب ابلاغ ریاست محترم سازمان و  قانون مترقی تقویت و توسعه نظام استاندارد در اجرای وظایف و مسئولیت ها در حوزه های مسئولیت های اجتماعی ، خیر همگانی و صیانت از حق مردم، بر عدم اکتفا به برنامه های تکلیفی ابلاغی سازمان، تاکید کردند.

رحیمی، توسعه کسب و کار پایدار  استان را در گرو توجه به استاندارد سازی در زمینه های توانمندی های کشاورزی، صنعتی،گردشگری، شرکت های دانش بنیان دانست که بایستی در تدوین برنامه های راهبردی استاندارد مازندران لحاظ شود. دبیر شورای استاندارد استان در ادامه  فعالیت های سازمان ملی استاندارد در چهار محور استاندارد سازی، اندازه شناسی، تایید صلاحیت و ارزیابی انطباق  و رویکرد های جدید سازمان در اجرای وظایف و مسئولیت ها تشریح کرد.سپس سید حسین نعیمی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه اظهار داشت:

هدف نهایی کارگروه توسعه مدیریت طراحی و نظارت بر ساز و کارهای مناسب برای اجرایی کردن سیاست‌های اصلاح نظام اداری و نظارت بر اجرای دقیق تکالیف و وظایف مقرر در قانون مدیریت خدمات کشوری است.

نماینده سازمان مدیریت از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل استاندارد در راستای ارائه خدمات به ارباب رجوع قدردانی کرد و گفت: سازمان ها و دستگاه های اجرایی با هر ماموریت، رسالت، اهداف وچشم‌اندازی که دارند نهایتاً در یک قلمرو عمل می‌کنند و ملزم به پاسخگویی به ارباب‌رجوع هستند و سازمانی که هدف خود را اجرای کامل و دقیق وظایف قانونی و کمک به تحقیق اهداف توسعه و تعالی کشور قرار داده، پاسخگوست.

بنابراین، بررسی نتایج عملکرد، یک فرایند مهم، راهبردی تلقی شده و کیفیت و اثربخشی مدیریت و عملکرد آن عامل تعیین‌کننده و حیاتی تحقق برنامه‌های توسعه و رفاه جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *