سه شنبه / ۱۰ تیر / ۱۴۰۴ Tuesday / 1 July / 2025
×

باران شمال / مجتبی شیرازی – استاندار مازندران گفت: امروز دشمن با استفاده از رسانه تلاش های فراوانی را در ضربه زدن به نظام و انقلاب ما و بزرگ نمایی مشکلات دارد که روابط عمومی ها و رسانه ها باید در این راستا به موقع وارد عمل شده و با تزریق امید به جامعه برای […]

تزریق امید به جامعه توسط مسوولان روابط عمومی با همکاری رسانه ها

باران شمال / مجتبی شیرازی – استاندار مازندران گفت: امروز دشمن با استفاده از رسانه تلاش های فراوانی را در ضربه زدن به نظام و انقلاب ما و بزرگ نمایی مشکلات دارد که روابط عمومی ها و رسانه ها باید در این راستا به موقع وارد عمل شده و با تزریق امید به جامعه برای توسعه نظام گام بردارند.

سید محمود حسینی پور امروز در همایش روابط عمومی های ادارات مازندران در عباس آباد بهشهر اظهار کرد: روابط عمومی ها بزرگترین نقش را در سازمان ها و نهادها دارند و می توانند نقش مهمی را در مبارزه ناامیدی علیه جامعه و حتی در مقابله با فساد و دست اندازی به بیت المال داشته باشند.

وی افزود: روابط عمومی ها باید در راستای وظایف سازمان عمل کرده و با جلوگیری از رانت و فساد اجازه دست درازی در بیت المال را به کسی ندهند و باید بدانیم که با دستگاه سالم می توانیم توسعه پیدا کنیم و با دستگاه، نهاد و سازمان ناسالم نمی توان رشد کرد.

استاندار مازندران با بیان این که باید روابط عمومی ها با باور داشتن جایگاه خود با اراده وارد شده و برنامه های تحولی ،جایگزین برنامه های جاری در روابط عمومی ها شود؛ خاطر نشان کرد: ایجاد تحول منوط به داشتن اراده و باور است و باید تلاش کنیم تا همه با هم وارد کار شده و مازندران بزرگ را به جایگاه مناسبش برای این مردم بزرگ برسانیم.

حسینی پور همچنین افزود: متاسفانه برخی از مدیران ما با زبان روز و نیاز امروز جامعه آشنایی ندارند و گفتمان شان مربوط به دو دهه قبل است و مسوولیت روابط عمومی ها در این بخش بسیار سنگین است و نباید روابط عمومی ها صرفا در کار سطح پایین دستگاه تنزل یابند.

وی گفت: امروز ما نیازمند تحول در بیانیه ماموریت های روابط عمومی ها هستیم و مدیریت روابط عمومی باید متناسب با جهاد تبیین بازتعریف شود و متولی اصلی این جهاد تبیین روابط عمومی ها هستند که باید مانع شعار زدگی شوند.

به گفته استاندار مازندران، در سالی که دغدغه رهبری اشتغال و تولید و دانش بنیان است اگر بنا داریم در حوزه دانش بنیان وارد شده و این مساله در مازندران نهادینه شود؛ باید با مکانیزم نوین در بین مردم وارد و مساله دانش بنیان را با کمک روابط عمومی ها ترویج کنیم.

حسینی پور گفت: فلسفه کار روابط عمومی ها در آموزه های مکتب شهدا و حاج قاسم سلیمانی نهفته است و صداقت مهمترین مولفه ای است که باید در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد و نباید اجازه دهیم که شانیت روابط عمومی زیر سوال برود.

وی افزود: روابط عمومی ها سرداران و سربازان جبهه اصلی ارتباط مردم با مسوولان هستند و باید نقش ممتازی در این بخش داشته و با استفاده از روش های نوین به تولیدات فاخر در این راستا بپردازند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *