مدیر عامل شرکت گاز مازندران از اجرای طرح سنجش میزان رضایت شهروندان از کارکنان در این شرکت خبر داد و گفت: سامانه نظرسنجی شیوه ارائه خدمت و تولید کد دوبعدی در سامانه یکپارچه نظام اداری راه اندازی شد و از این پس مراجعین به این اداره میتوانند نظر خود را نسبت به نحوه عملکرد پرسنل […]
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از اجرای طرح سنجش میزان رضایت شهروندان از کارکنان در این شرکت خبر داد و گفت: سامانه نظرسنجی شیوه ارائه خدمت و تولید کد دوبعدی در سامانه یکپارچه نظام اداری راه اندازی شد و از این پس مراجعین به این اداره میتوانند نظر خود را نسبت به نحوه عملکرد پرسنل بهصورت الکترونیکی ثبت کنند.
باران شمال / مجتبی شیرازی – قاسم مایلی رستمی مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اشاره به ورود اسامی تمامی کارکنان در سامانه مدیریت نظر سنجی سازمان امور استخدامی کشور، بیان کرد: در راستای اجرای طرح سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان دستگاههای اجرایی کشور، این سازمان بارکدهایی مختص به هر فرد برای اجرای طرح نظرسنجی را چاپ نموده است.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران افزود: کد دوبعدی (QR Code) برای هریک از ارائهدهندگان خدمات و برای تمامی کارکنان در محل اتاق فرد نصبشده تا در معرض دید اربابرجوع قرار گیرد تا مراجعین به این شرکت و ادارات شهرستانی میتوانند نظر خود را نسبت به نحوه عملکرد پرسنل به صورت الکترونیکی ثبت کنند.
مایلی رستمی ادامه داد: همچنین امکان نظرسنجی از طریق پرسشنامه بهمنظور افزایش رفاه و رضایتمندی ارباب رجوع در سامانه میز خدمت الکترونیکی به آدرس https://nigc-mazandaran.ir فراهم است.
دیدگاهتان را بنویسید