به گزارش باران شمال – رعایت منشور اخلاقی در بانک تجارت مازندران وقتی آوار کرونا بر سر مردم خراب شد تر و خشک با همدر اتش این ویروس تاجدار سوختند و کسی تصور نمی کرد برخی ناهماهنگی میان بخش های اجرایی و تصمیم گیری تا کجا می تواند گلوی معیشت مردم را بفشارد . در […]
به گزارش باران شمال – رعایت منشور اخلاقی در بانک تجارت مازندران وقتی آوار کرونا بر سر مردم خراب شد تر و خشک با همدر اتش این ویروس تاجدار سوختند و کسی تصور نمی کرد برخی ناهماهنگی میان بخش های اجرایی و تصمیم گیری تا کجا می تواند گلوی معیشت مردم را بفشارد . در این میان انچه بیش از هر چیز نمود بیشتری داشت اجرای دستور دولت مبنی بر تنفس دهی به مشتریان جهت پرداخت اقساط وام های بانکی بود.
“ت” مثل تکریم در بانک تجارت مازندران
دستوری که در بعضی از شعب بانکهای استان با اما و اگرهایی همراه شد و صاحبان کسب و کار را در پاره ای موارد در یک بلاتکلیفی مبهم فرو برد. تصمیمی که گاها با برخی از پیامکهای ارسالی از سوی بانکها همخوانی نداشت و هر انچه که وعده داده شد به زمانی نامعلوم سپرده شد.
اما در میان همه این سردرگمی ها نباید چشم بر روی خدمات برخی شعب بست که در میان ان می توان از بانک تجارت استان نام برد . بانک تجارت مازندران را به مدیریت چالویی به جرات می توان از ان دست بانکهایی نامید که در سکوت خبری اش با استفاده از مدیران خبره ومتخصص نگذاشت مسیر توسعه اقتصادی در این دوران سخت متوقف بماند و یکی از مهمترین اصول ان که تکریم ارباب رجوع بود نیز در ان مورد اهتمام شد.
در مصاحبه های میدانی با مردم کوچه و بازار همیشه در میان گلایه هایشان از سیستم بانکی از طرح هایی نام برده شد که بانک تجارت در اوج تنگناهای اقتصادی پیگیری و ان را اجرایی نمود و صد البته که اجرای این طرح ها با متولیانی معنا می گیرد که درد مردم را درک کرده و برای صبرشان در این روزها ارزش قائلند.
مجموعه مدیریتی چالویی نشان داد که همواره در سایه سیاستهای اجرایی وی توانسته هم در حوزه فرهنگی و هم اقتصادی نقش بی بدیلی ایفا نماید . از میان بی شمار پرسنل خدوماین سیستم بانکی به قطع می توان از بدنه بسیار حاذق این مجموعه یاد کرد که یکی از این کارکنان خدوم علیرضا جمشیدی معاون اجرایی بانک تجارت است که همگام با درد مردمبا سعه صدر همراه مشکلاتشانشد و این همان معنای تکریم ارباب رجوع است.
مجموعه ای که تمامی ارکان مدیدیتی از مقام عالی تا پایه ،دست در دست مردم برای افرادی که دستهایشان را برای رفع نیازهای حاصل از حوادث پیش بینی نشده و غیرمترقبه به بانکها دراز کردند گام موثر برداشتند و در حد امکان تلاش کردند تا با نوع ادبیات این موسسات مالی اب بر اتش خشم و درد عمومی باشند.
این رسانه بنا بر وظیفه ذاتی اش از جایگاه یک ناظر عمومی روایتگر مصائب و شیرینی های ارباب رجوع هایی خواهد بود که مسیرشان از شعب بانکهای استان می گذرد… براستی که اینگونه مدیران از سوی استاندار. مازندران قابل تقدیر می باشند این گزارش ادامه دارد … راحله حاجیان روزنامه نگار
دیدگاهتان را بنویسید