سه شنبه / ۱۰ تیر / ۱۴۰۴ Tuesday / 1 July / 2025
×

باران شمال – معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در جلسه کارگروه مدیران و روسای آموزش و پرورش محور ۲ گفت: در ارزشیابی نوبت اول با توجه به توصیفی بودن دوره‌ی ابتدایی آزمون‌ها حذف شده و ملاک ارزشیابی عملکرد دانش‌آموزان در طول جریان آموزش خواهد بود. به گزارش باران شمال به قلم فرشته عالی […]

راه‌اندازی کارگروه ویژه جهت بررسی روند استمرار جریان آموزش

باران شمال – معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در جلسه کارگروه مدیران و روسای آموزش و پرورش محور ۲ گفت: در ارزشیابی نوبت اول با توجه به توصیفی بودن دوره‌ی ابتدایی آزمون‌ها حذف شده و ملاک ارزشیابی عملکرد دانش‌آموزان در طول جریان آموزش خواهد بود.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛

به گزارش باران شمال به قلم فرشته عالی – «بهروز منصور کیایی» در جلسه کارگروه مدیران و روسای محور ۲که به میزبانی محمود آباد برگزار شد با تقدیر از عملکرد معاونین سابق اداره کل آقایان میرشفیعی و نظری تاکید کرد: آموزش یک فرایند بهم پیوسته بوده و ارتباط تنگاتنگی با دیگر مولفه‌های نظام تعلیم و تربیت دارد لذا جریان آموزش هرگز نباید قطع گردد و ما هم ادامه دهنده راه‌های خوب همکاران و از سویی به دنبال طراحی و تدوین برنامه‌هایی نو و خلاقانه در راستای ارتقای تعلیم و تربیت هستیم.

وی با بیان اینکه باید قدردان زحمات معلمان باشیم تاکید کرد: امروز معلمان ما واژه ایثار را به معنای واقعی صرف کردند و از خود یادگاری ماندگار به جا گذاشتند؛ در واقع ذات معلمی ایثارگری است و لازم است از زحماتشان به نحو شایسته تقدیر شود. منصور کیایی در خصوص توانمند سازی مربیان پیش دبستانی گفت: ادارات شهرستان‌ها و مناطق باید به هر نحو در ارتقای کیفیت آموزش برای مربیان دوره پیش دبستانی کوشا باشند، تا خانواده و نوآموزان آموزش با کیفیت را از مربی در شرایط خاص کنونی دریافت نمایند.

وی با بیان نگرانی در مورد کیفیت حضور دانش‌آموزان در شبکه شاد گفت: کار گروهی ویژه برای احصای کیفیت حضور و آموزش دانش‌آموزان در شبکه آموزش دانش آموز (شاد) با حضور همه معاونین مدیرکل و به محوریت حوزه آموزش در اداره کل آموزش و پرورش مازندران ایجاد شده است؛ بنابر این ما از شهرستان ها نیز همین انتظار را داریم که در اسرع وقت این کارگروه را تشکیل داده و به احصای دقیق اطلاعات در خصوص عملکرد همکاران، دانش آموزان و مدیران مدارس بپردازند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران در پایان با بیان اینکه ما در نیم سال اول سال تحصیلی ارزشیابی تراکمی در دوره‌ی ابتدایی نخواهیم داشت تاکید کرد: چون ارزشیابی در دوره ابتدایی به صورت توصیفی می باشد و ملاک و معیار برای ارزیابی از عملکرد دانش آموزان همان ارزش یابی های مستمر خواهد بود و گرفتن آزمون و دادن برنامه امتحانی در این دوره جایگاه ندارد که این موضوع طی بخشنامه ای به تمامی مناطق ابلاغ گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *