باران شمال – مدیریت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از فراهم شدن قابلیت تغییر وضعیت قراردادهای منعقده در ستاد خبر دادند. مهندس عسکری ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای تکمیل مراحل اجرای الکترونیکی معاملات وفق ماده ۵۰ قانون احکام دائمی برنامه¬های توسعه کشور، امکان تغییر وضعیت قرارداد مشتمل بر اصلاح، الحاق، فسخ، ابطال و خاتمه […]
باران شمال – مدیریت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از فراهم شدن قابلیت تغییر وضعیت قراردادهای منعقده در ستاد خبر دادند. مهندس عسکری ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای تکمیل مراحل اجرای الکترونیکی معاملات وفق ماده ۵۰ قانون احکام دائمی برنامه¬های توسعه کشور، امکان تغییر وضعیت قرارداد مشتمل بر اصلاح، الحاق، فسخ، ابطال و خاتمه برای همه انواع معاملات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت فراهم گردیده است.
فراهم شدن امکان تغییر وضعیت قرارداد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت “ستاد”
به گزارش باران شمال به قلم فرشته عالی – با ایجاد این امکان در سامانه برای انجام تغییر وضعیت قرارداد¬های منعقده ¬در سامانه لازم است علاوه بر درج اقلام اطلاعاتی مربوط به رویداد تغییر وضعیت قرارداد، در صورت وجود اسناد مربوطه نیز با بکارگیری امضای الکترونیکی اشخاص مجاز (اعم از یک طرف یا سایر طرف های قرارداد) در سامانه بارگذاری گردند. برنامه امضای دیجیتال و سند راهنمای استفاده از برنامه امضای دیجیتال جهت درج امضای الکترونیکی اشخاص مجاز در سایت سامانه بخش امضای الکترونیکی و آموزش در دسترس می باشد.
مهندس آرش عسکری مدیریت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اضافه کردند با ایجاد این قابلیت، اجرای الکترونیکی تمام مراحل معاملات که در ماده ۵۰ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور ذکر شده است، اعم از درخواست، استعلام، فراخوان، توزیع و دریافت اسناد، گشایش الکترونیکی پاکت ها یا پیشنهادها، انعقاد قرارداد، داد و ستد وجوه و تضامین، الحاق، اصلاح، فسخ، ابطال و خاتمه قرارداد در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پوشش داده شده و امکان بررسی آخرین وضعیت قرارداد برای کاربران سامانه فراهم گردیده است. سند راهنمای بهره برداری از این امکان در وب سایت سامانه به آدرس “setadiran.ir” لینک “آموزش”-“مستندات تغییر وضعیت قرارداد” در دسترس می باشد.
مدیریت سامانه الکترونیکی دولت تاکید نمودند کلیه دستگاه¬های مشمول سامانه، ضمن بهرهمندی از این قابلیت جدید، موضوع را به همکاران محترم تحت مدیریت و دستگاههای تابعه ابلاغ و همچنین به کاربران بخش خصوصی شامل تامین کنندگان، مناقصه گران و مزایده گران اطلاع¬رسانی فرمایند.
ایشان اعلام نمودند این قابلیت توسط دبیر محترم کارگروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت موضوع بند ۱۱ مصوبه شماره ۱۶۱۴۵/ت۵۳۵۲۵هـ مورخ ۱۶/۰۲/۱۳۹۶ هیات محترم دولت، به کلیه کاربران سامانه طی نامه شماره ۱۴۷۶۸۳/۱ مورخ ۱۷/۱۰/۱۳۹۹ جهت بهره برداری ابلاغ گردید.
مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه با شماره¬های ۱۴۵۶-۰۲۱ و ۴۱۹۳۴-۰۲۱ آماده پاسخگویی به تمامی سوالات کلیه کاربران میباشد.
دیدگاهتان را بنویسید