باران شمال – هر سال به ۲۷ اردیبهشت که می رسیم، واژه مقدس روابط عمومی در تقویم ها به چشم میخورد. این روز بزرگ به نام افرادی است که می توان گفت در خطمقدم همه عرصه ها حضور دارند. جنگ، سیل، زلزله و کرونا فرقی برایشان ندارد، روابط عمومی و رسانه ها در سخت ترین […]
باران شمال – هر سال به ۲۷ اردیبهشت که می رسیم، واژه مقدس روابط عمومی در تقویم ها به چشم میخورد. این روز بزرگ به نام افرادی است که می توان گفت در خطمقدم همه عرصه ها حضور دارند. جنگ، سیل، زلزله و کرونا فرقی برایشان ندارد، روابط عمومی و رسانه ها در سخت ترین شرایط حضور دارند و کسی نمی تواند منکر آن شود.
یادداشت روابط عمومی فقط عشق می خواهد
فعالیت در این حوزه یک دل نه که صد دل می خواهد . آنچنانی که در اوج آرامش در صحنه مراسمات ، نشست ها ، گردهمایی ها ، نمایشگاه ها و . . . این قلب روابط عمومی ها است که از نگرانی می تپد و با اندیشه های عمیق در جستجوی نواقصات به بهتر شدن فضا می اندیشد و در پایان این روابط عمومی است که در ذهن خود به تحلیل و بررسی می پردازد که فردا باید بهتر از امروز باشد.
این حجم از آگاهی بخشی به مردم عزیز کشور ایران در همه عرصه ها واقعا بی نظیر است و این مهم توسط کسانی انجام می شود که دارای یکی از پُراسترسترین شغل های دنیا هستند و انجام امور در این شرایط فقط عشق می خواهد.رشد جایگاه روابط عمومی در کشور محسوس است، اما در مقابل بزرگی آن هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد.
توانمندسازی روابط عمومی ها در کشور و بروز رسانی این حوزه با استفاده از علم روز و ایجاد فرصت استفاده از شبکه های مجازی در امر اطلاع رسانی و ارتباط با مردم آن هم در شرایطی که گردش اطلاعات و ارتباطات گسترده در جهان حاکم است و پیشرفت این مهم یک مزیت برای کشورها محسوب می شود، به نظرم میتواند بعنوان خلأ در کشور ما مطرح شود، اگرچه در سال های اخیر تلاش هایی هر چند کم در این زمینه صورت گرفته است.
با آرزوی تعالی روابط عمومی، ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه تلاش گران این عرصه تبریک عرض می کنم.
میثم میلادی
رییس اداره روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران
دیدگاهتان را بنویسید