سه شنبه / ۱۰ تیر / ۱۴۰۴ Tuesday / 1 July / 2025
×

دفتر مدیریت عملکرد ،بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و حسب تاکیدات استاندار بر استمرار تعامل مردم و دولت ،دعوت از مدیران استانی را جهت حضور در مرکز سامد(سامانه ۱۱۱)به منظور پاسخگویی به شکایات و درخواستهای مردم شریف استان در دستور کار خود قرار داده […]

مدیر امور شعب بانک مسکن در سامد پاسخگوی ۴۰ تماس در ۲ ساعت

دفتر مدیریت عملکرد ،بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و حسب تاکیدات استاندار بر استمرار تعامل مردم و دولت ،دعوت از مدیران استانی را جهت حضور در مرکز سامد(سامانه ۱۱۱)به منظور پاسخگویی به شکایات و درخواستهای مردم شریف استان در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش باران شمال به نقل از روزنامه کرانه شمال – بر این اساس مصطفی تقوی مدیر شعب استان درصبح روز یکشنبه مورخ۱۷/۹/۹۸با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری(سامد)در مرکز استان به سوالات و درخواستهای شهروندان و مشتریان پاسخ گفت و پیگیر رفع مشکلات آنان شد.

 

قابل ذکر است در این برنامه طی زمانبندی ۲ساعته بالغ بر۴۰ تماس تلفنی برقرار شد و مواردی از قبیل درخواست تسهیلات مسکن،اقساط معوق،شرایط دریافت تسهیلات و..مطرح گردید که توسط مدیر شعب استان و مسؤلین مربوطه پاسخ داده شد و برخی از موارد جهت بررسی های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

مدیر شعب مازندران در حاشیه این حضور اظهار نمود:حضور مدیران کل و مسؤلان دستگاههای اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی بوده چراکه با پیگیری الکترونیکی درخواستها بسیاری از مشکلات خاص نامه های فیزیکی برطرف می شود و از طرفی کاهش مراجعات حضوری و کاهش زمان رسیدگی به شکایات از جمله فواید استفاده از سامانه سامد بوده که در ارائه خدمات دستگاههای اجرایی به شهروندان موثر بوده که رضایتمندی مردم و مشتریان را در بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *