به گزارش باران شمال – امانی مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه چالوس، در نشست با خبرنگاران گفت : سازمانها همیشه بایستی پاسخگو و از آمادگی بالایی برخوردار باشند که این مهم از ویژگی های سازمان های نوین می باشد. تورج امانی از خبرنگاران واصحاب رسانه بعنوان سرمایه های ارتباطی سازمان نام برد وخاطر […]
به گزارش باران شمال – امانی مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه چالوس، در نشست با خبرنگاران گفت : سازمانها همیشه بایستی پاسخگو و از آمادگی بالایی برخوردار باشند که این مهم از ویژگی های سازمان های نوین می باشد.
تورج امانی از خبرنگاران واصحاب رسانه بعنوان سرمایه های ارتباطی سازمان نام برد وخاطر نشان کرد : انعکاس به موقع وانتشار اخبار درست در جهت رفع بحران اخیر از اقدامات قابل تحسین اصحاب رسانه در غرب مازندران بود که به همراه خود آرامش ، صبر وشکیبایی مردم را داشت .که این مهم یکی از ضروری ترین اقدام در شرایط بحرانی محسوب می شود.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چالوس همچنین اظهار داشت : فرهنگ ساز ی در جهت استفاده از سوخت پاک و مقرون به صرفه با توجه به تردد حداکثری خودرو درغرب مازندران یکی از مهمترین ماموریت های شرکت تلقی می شود که می توان با حمایت رسانه ها در ارتقاء سطح مصرف سوخت CNG گام های موثری را برداشت .
امانی در ادامه این نشست توضیحاتی در باره چگونگی توزیع الکترونیکی نفت سفید ، نفتگاز مناطق فاقد گاز طبیعی ، تامین سوخت اداوات کشاورزی و پره های صیادی ارائه و خواستار همکاری ویژه اصحاب رسانه در انعکاس فعالیت ها به مردم شد.
در پایان این نشست تورج امانی مدیر منطقه وهمچنین معاونین وکارشناسان منطقه به سوالات اصحاب رسانه در بخش های مختلف پاسخ داده ویاداور شدند این نشست ها وپرسش وپاسخ ها در راستای تحقق حقوق شهروندی و اطلاع رسانی دقیق عملکرد منطقه در تامین و توزیع مطلوب سوخت به شهروندان انجام خواهد گرفت. یادآور می شود: خبرنگاران در پایان این نشست از تاسیسات انبار نفت شهید برزگر منطقه چالوس بازدید کردند.
دیدگاهتان را بنویسید