وی با بیان اینکه مسیر پل کابلی تا پل های شهید نوری در ذغالچال دارای ۲ هزار و ۶۰۰ متر طول و ۲۶.۵ متر عرض است، افزود: این پروژه علاوه بر ایجاد کمربند گردشگری و رفع گره های ترافیکی، در سهولت دسترسی به نقاط ورودی و خروجی شهر تأثیر مستقیم دارد.
معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری ساری از آزادسازی و تملک نیمی از مسیر اجرای پروژه پل تا پل خبر داد و گفت : ۱۳۰۰ متر از طول مسیر این پروژه تملک و آزاد سازی و ۹۰ درصد همین مسیر زیرسازی شد.
وی یادآور شد: با تدابیر جواد طالبی شهردار ساری و حمایت اعضای ششم شورای اسلامی شهر، تملک پلاک های قبل از پل در حال انجام و عملیات جدول بندی و زیرسازی بعد از پل نیز در دست اجرا است.
سعیدی تصریح کرد: اجرای این پروژه به دلیل موقعیت جغرافیایی و اثر مطلوب بر کاهش بار ترافیکی شهری و نیز سهولت دسترسی شهروندان در مسیر ورودی و خروجی شهر بسیار حائز اهمیت بوده و مدیریت شهری بر پیشبرد کار و تکمیل آن اهتمام ویژه دارد.
معاون حمل و نقل و امور زیر بنایی شهرداری ساری گفت: بهسازی بافت های فرسوده از دیگر اقداماتی است که شهرداری ساری بنا دارد در این مسیر اجرایی کند.
دیدگاهتان را بنویسید