معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کلید رسیدن به سرمایه اجتماعی در دستان روابط عمومی است که به دنبال ارتباط دو سویه با مردم هستند. باران شمال / فرشته عالی – غلامرضا رعیت پناه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای مازندران که در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد با بیان […]
باران شمال / فرشته عالی – غلامرضا رعیت پناه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومیهای مازندران که در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد با بیان اینکه علم و هنر بدست آوردن اعتماد و استفاده بهینه از آن در راستای تحقق اهداف سازمان بر عهده روابط عمومی است، گفت: همه سازمان ها در حوزه کار روابط عمومی باید اولویت های اطلاع رسانی را تبیین کنند و سیاست واحد در این حوزه شکل گیرد و نگرش مدیران بر این اساس تنظیم و ابلاغ شود.
وی ادامه داد: درخصوص اهمیت و ضرورت روابط عمومی باید گفت با توجه به اینکه در عصر ارتباطات و اطلاعات قرار داریم، روابط عمومی نیاز ضروری همه دستگاه هاست و رضایت عامه مردم از عملکرد دستگاه ها بر عهده روابط عمومی هاست که کیفیت کار را افزایش می دهد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: سرمایه های سازمان که شامل سرمایه های دانشی و فیزیکی هستند مورد توجه سازمان هاست اما اکنون به سرمایه های اجتماعی رسیدیم که بالاترین سرمایه است و کلید رسیدن به این سرمایه در دستان روابط عمومی است که به دنبال ارتباط دو سویه با مردم هستند.
رعیتپناه با بیان اینکه شرکت ها و سازمان های بزرگ، اولویت خود را مشتری مداری در حوزه روابط عمومی قرار داده اند چراکه به اهمیت مقوله ارتباطات پی برده اند، گفت: روابط عمومی یک علم است که با هنر توام شده است و به توسعه ارتباط و اعتماد میپردازد.
وی اظهار کرد: کمبود نیروی متخصص و اعتبارات بودجه ای از مهمترین مشکلات فراروی روابط عمومی هاست که به چالش بزرگی تبدیل شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: شایسته سالاری در حوزه روابط عمومی و استفاده از نیروهای متعهد و متخصص می تواند به رفع مشکلات این حوزه کمک کند.
این مسوول اضافه کرد: ارتباط مناسب و موثر با اصحاب رسانه، تشکیل بانک اطلاعاتی و فعالیت در شبکه اجتماعی هم از وظایف اصلی روابط عمومی هاست.
دیدگاهتان را بنویسید