سه‌شنبه / ۲ تیر / ۱۴۰۵ Tuesday / 23 June / 2026
×
با حضور استاندار گیلان، سالن ورزشی پرستار «شهیده مرضیه نبوی‌نیا» با دستان دختر خردسالش در رشت به بهره‌برداری رسید؛ مجموعه‌ای که با هدف ارتقای سرانه فضاهای ورزشی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان مورد افتتاح قرار گرفت.
بهره‌برداری از سالن ورزشی ۵۵ میلیارد تومانی شهرداری رشت با حضور استاندار گیلان
  • کد نوشته: 58565
  • ژوئن 17, 2026
  • بدون دیدگاه
  • به گزارش باران شمال، سالن ورزشی «پرستار شهید مرضیه نبوی‌نیا» با حضور هادی حق‌شناس استاندار گیلان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان، جمعی از مسئولان استانی، فرماندار، شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت و  همسر و فرزند این شهیده گرانقدر و با همراهی مردم منطقه به بهره‌برداری رسید.

    استاندار گیلان در این مراسم با تأکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان اظهار کرد: گسترش فضاهای ورزشی از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه به‌ویژه برای ارتقای سلامت جسمی و روانی جوانان است و دولت در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

    حق شناس با اشاره به اهمیت نامگذاری این مجموعه به نام پرستار فداکار شهیده «مرضیه نبوی‌نیا» افزود: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه‌ای همگانی است و بهره‌برداری از چنین پروژه‌هایی به نام شهدا، پیوندی عمیق میان خدمات عمرانی و فرهنگ ایثار و مقاومت ایجاد می‌کند.

    وی همچنین با بیان اینکه توسعه متوازن امکانات ورزشی در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار دارد، گفت: تلاش می‌شود با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های مختلف، زمینه دسترسی عادلانه مردم به فضاهای ورزشی استاندارد فراهم شود.

     گفتنی است، سالن ورزشی شهیده مرضیه نبوی نیا با 55 میلیارد تومان اعتبار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت احداث و تجهیز شده است.

    این سالن ورزشی در همکف در بخش توپی ۷۰۰ مترمربع و در نیم‌طبقه بالا ۲۰۰ مترمربع فضای ورزشی دارد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *